Serdecznie zapraszamy na:

Serdecznie zapraszamy na:

W programie:

J.S. Bach
– Preludium chorałowe ‘ Jesu bleibet meine Freude’ BWV 147 (obój + organy)
– Preludium chorałowe ‘Komm heiliger Geist’ BWV 652 (organy)
– Sonata triowa Es-dur BWV 525 Tempo giusto, Adagio,Allegro (obój + organy)
D. Buxtehude – Toccata F-dur (organy)
W.A. Mozart – Andante KV 315 (obój + organy)
A. Barie – Toccata (organy)
J. Rheinberger – Andante pastorale (obój+organy)
C. Saint-Saens – Łabądź (obój + organy)
J. Janca – Sortie (organy)
E. Morricone – Obój Gabriela (obój + organy)

Tytus Wojnowicz. Edukację muzyczną rozpoczął w wieku 7 lat, początkowo grał na skrzypcach. W wieku 15 lat spotkał prof. Stanisława Malikowskiego i rozpoczął naukę gry na oboju. Pozostał jego uczniem aż do ukończenia Akademii Muzycznej w Warszawie w roku 1990. Następnie studiował w Musikhochschule we Freiburgu w klasie prof. Heinza Holligera gdzie otrzymał dyplom w roku 1993. Brał udział w kilku konkursach krajowych i międzynarodowych . Otrzymał m.in. wyróżnienie na konkursie młodych muzyków „Concertino Praha”- 1983, I nagrodę na Konkursie Oboistów we Włoszakowicach – 1990, III nagrodę na Isle of Wight Oboe Competition- 1993 (Wielka Brytania). Był wybierany Instrumentalistą Roku 1997, 1998 w plebiscycie polskich rozgłośni radiowych. W latach 1989-2002 był członkiem Warszawskiego Kwintetu Dętego „Da Camera” z którym odbył wiele podróży koncertowych za granicą i w kraju. Występował m. in. Na Tajwanie, w Niemczech, Czechach, Holandii, Szwajcarii i Stanach Zjednoczonych. Jako solista występował z większością polskich zespołów filharmonicznych oraz z orkiestrami kameralnymi – m. in. „Amadeus”, „Concerto Avenna”, Elbląska Orkiestra Kameralna, „Leopoldinum”. Nagrał wiele płyt z muzyką rozrywkową, etniczną i klasyczną – w tym 6 dla Sony Music. Trzy z nich były nominowane do nagrody „Fryderyka”. Jako muzyk sesyjny brał udział w nagraniach piosenek takich muzyków jak: Michał Bajor, Zbigniew Hołdys, Małgorzata Ostrowska, Katarzyna Skrzynecka. Nagrał partię oboju na ścieżce dźwiękowej do filmu „Boża podszewka”. W latach 2006-2007 wraz z Nigelem Kennedy zagrał kilkanaście koncertów w najważniejszych salach koncertowych Europy. Jako adiunkt prowadzi klasę oboju na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie.

Piotr Wilczyński. Ukończył Akademię Muzyczną im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie organów prof. J. Grubicha i klawesynu – prof. L. Kędrackiego. Brał udział w wielu międzynarodowych kursach mistrzowskich doskonaląc swoje umiejętności w zakresie gry na organach i na klawesynie – prowadzonych m. in. przez G. Boveta, K. Vada, J. Guillou, M. Radulescu. Zainteresowania muzyką kameralną oraz klawesynową pogłębiał w Amsterdamie, pod kierunkiem Marii i Gustawa Leonhardtów, oraz Boba van Asperena, a także na kursach prowadzonych przez członków Orkiestry XVIII wieku Fr. Brüggena. Współpracuje z wieloma zespołami instrumentalnymi i wokalnymi, specjalizującymi się zarówno w wykonawstwie muzyki dawnej, jak i dzieł z epok późniejszych. Ta wieloletnia współpraca obejmuje takie zespoły jak; Chór Filharmonii Narodowej, Concerto Polacco, La Tempesta, Il Tempo, oraz wiele innych. W ramach działalności koncertowej wspomnieć należy współpracę z wieloma wybitnymi solistami, zarówno wokalistami, jak i instrumentalistami. Wielokrotnie jako wykładowca uczestniczył w Międzynarodowej Letniej Akademii Muzyki Dawnej w Wilanowie. W latach 1995-99 Piotr Wilczyński był współorganizatorem i kierownikiem artystycznym Białostockiej Orkiestry Kameralnej im. J. Kl. Branickiego, specjalizującej się w wykonawstwie muzyki baroku i wczesnego klasycyzmu. W latach 1994-2009 pełnił funkcję organisty – kantora kościoła św. Benona w Warszawie, prowadząc zespół wokalny Bennonitae Cantantes i organizując koncerty muzyki liturgicznej. Obecnie kontynuuje pracę dydaktyczną na Uniwersytecie Muzycznym F. Chopina. Jako organista i klawesynista koncertuje na licznych renomowanych festiwalach w kraju i za granicą.